Fr

CREATIONS

Secondfloor smult van lokale kazen voor Apaq-W

Donderdag 15 Oktober 2020

Secondfloor smult van lokale kazen voor Apaq-W

Secondfloor ontwikkelde een nieuwe campagne voor Apaq-W. Doelstelling is de kennis die de Waalse consument heeft over de herkomst van kazen uit zijn streek te verhogen.

De campagne ‘Avec les fromages de chez nous, tous les goûts sont permis’ wordt gevoerd in radio, tijdschriften, online en in POS. In samenwerking met Femmes d’Aujourd’hui zullen er ook 80.000 exemplaren van een receptenboek worden verspreid. Het bureau kiest ook voor de sociale media om de boodschap te verspreiden, meer bepaald via de ambassadeurs Sandrine Dans en Eric Boschman. Zij zullen associaties tussen lokale kazen en dranken voorstellen. Tot slot zal Apaq-W tussen 19 oktober en 8 november een grote wedstrijd voeren om mensen de lokale kazen te helpen ontdekken of herontdekken.

Archief / CREATIONS