Fr

AGENCIES

Blue2purple lanceert een afdeling gespecialiseerd in marketplaces

Donderdag 15 Oktober 2020

Blue2purple blijft zijn expertise van e-commerce versterken, en meer bepaald op het vlak van marketplaces. Het bureau lanceerde een afdeling die zich volledig op deze expertise zal toespitsen. In de Benelux loopt reeds 23% van alle online aankopen via deze platformen (tegenover 44% in Duitsland, 46% in de Verenigde Staten en 58% in China…).

Blue2purple begeleidt al een twintigtal merken op Amazon – zowel in search (Sponsored Ads) als in programmatic (DSP), alsook op Bol.com in Europa, maar weldra ook de Verenigde Staten en China. In de komende weken zullen nog andere partnerships het aanbod versterken.

Nicolas Beguin, marketplace advertising director van Blue2purple: “De partnerships met deze onmisbare platformen bieden ons de mogelijkheid om ons aanbod rond e-commerce verder te ontwikkelen. Onze ambitie is om merken te helpen hun business uit te bouwen, niet alleen door nieuwe platformen te ontginnen, maar ook door ze te helpen om de oversteek naar andere landen te maken.”

Archief / AGENCIES