Fr

BRANDS

Proximus brengt een buitenbezoek aan het KMSK

Donderdag 15 Oktober 2020

Proximus brengt een buitenbezoek aan het KMSK

Amper een week geleden lanceerden Proximus en Silk, onder de creatieve leiding van FamousGrey, hun grote netwerkcampagne. Vandaag voegen ze de daad bij het woord en bieden ze de mogelijkheid om het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten in Antwerpen dat momenteel nog gesloten is voor het publiek, van buiten te bezoeken. Dat kan dankzij QR-codes die op een reusachtig zeil voor het gebouw gedrukt werden.
 
Aldus kunnen voorbijgangers digitaal een miniserie over James Ensor ontdekken, net zoals de bekende Madonna van Fouquet en 25 weetjes over het museum, informatie over de vorderingen van de renovatie. Het is de eerste keer dat een adverteerder het zeil voor het museum gebruikt om de collectie in de spotlights te zetten. Voor Proximus is het een originele manier om te bewijzen dat zijn netwerk echt overal en voor iedereen beschikbaar is. De QR-codes blijven zichtbaar tot 25 oktober.

Archief / BRANDS