Fr
Close

BRANDS

Volvo zet een nieuw streefdoel rond veiligheid achter het stuur

Woensdag 14 Oktober 2020

Volvo zet een nieuw streefdoel rond veiligheid achter het stuur

Volvo zendt op woensdag 14 oktober als kick-off van zijn campagne ‘A Million More’ een spot van 112” uit, en dit om 18u53 op VTM, om 20u06 op La Une en om 19u42 op RTL. A Million More’ laat de kritiek zien die de uitvinding van de veiligheidsgordel krijgt, terwijl die toch een miljoen levens heeft gered. Daarnaast zien we in de spot andere innovaties van het merk, zoals bijvoorbeeld de ‘Speed Cap’ en ‘Driving Facing Camera’.

‘A Million More’ wordt verspreid via televisie, cinema, OOH, online en PR. De campagne is het werk van Mindshare en FamousGrey.

Lolita Swanet, marketing campaign manager bij Volvo Car BeLux: “Bij Volvo staat de mens altijd centraal in al de activiteiten. Veiligheid zit in ons dna en auto’s veilig maken voor iedereen is een de leidraad die we het meest koesteren. De campagne ‘A Million More’ weerspiegelt deze visie en deze bezorgdheid. “Ze focust op het vernuft van onze ingenieurs en op het belang van te geloven in wat we maken, ondanks kritiek of moeilijkheden tijdens het proces. Dit omdat we in onze ideeën moeten blijven geloven en soms moeten opboksen tegen weerstand om aldus de denkwijze van de mensen te veranderen. Dat is het verhaal achter de uitvinding van de driepuntsgordel die tot op heden een miljoen levens heeft gered.”

Archief / BRANDS