Fr

BRANDS

DVV Verzekeringen maakt podcast over de verborgen gebreken

Dinsdag 6 Oktober 2020

DVV Verzekeringen maakt podcast over de verborgen gebreken

Iedereen heeft het wellicht eens meegemaakt: je zoekt actief naar een appartement of huis om te huren en je wordt op slag verliefd tijdens een huisbezoek, maar je vergeet, door een gebrek aan ervaring of een teveel aan enthousiasme, de verborgen gebreken van het huis onder de loep te nemen. 

Daarom lanceert DVV Verzekeringen in samenwerking met Happiness de ‘Verborgen Gebreken Starterskit’, een campagne waarin de Cocoon woonverzekering in de spotlights wordt gezet en die vooral de jongeren helpt bij de zoektocht naar een eerste huis of appartement. Dat doet het duo voornamelijk via een handige podcast waarbij wordt uitgelegd waar je rekening mee moet houden bij een huisbezoek: gebreken aan de waterleiding, elektriciteit, enz. Niets wordt aan het toeval overgelaten. 

De podcast is gepost op alle gebruikelijke kanalen, alsook op de website van de adverteerder. Happiness werkte ook een Connectivity Planning uit die ervoor zorgt dat de juiste boodschap bij de juiste doelgroep terechtkomt. 
 

Archief / BRANDS