Fr

TRAINING&BOOKS

De UBA lanceert Love Story

Maandag 5 Oktober 2020

De UBA lanceert Love Story

De UBA lanceert een reeks videofilmpjes over de relatie tussen merken en reclamebureaus, met daarin een gesprek tussen een adverteerder en iemand van het bureau over de successen en minpunten van hun samenwerking. “Er wordt gepraat over strategie, briefing, evaluatie, vergoeding, creativiteit, processen, de relatie, enz. Serieuze onderwerpen, maar we houden het luchtig. De toon is amusant, de dialogen zijn eerlijk”, aldus de UBA.  

Het project 'Advertiser & Agency. A Love Story?' is een initiatief van de UBA Expert Community Agency Management die voorgezeten wordt door Valérie Bracke (KBC). De head of department brand, media & communication bij KBC is trouwens ook juryvoorzitter van de Agency of the Year 2021. “Adverteerders hebben nood aan inspiratie om creatief gestimuleerd te worden over hoe zich te gedragen in een veranderend ecosysteem”, aldus Bracke. 
 
De serie wordt geproduceerd door Silver & Copper en start op 6 oktober. De filmpjes worden uitgezonden op de website van de UBA (de video’s kunnen bekeken worden door iedereen die een MyUba account heeft). In totaal zijn er negen afleveringen aan een ritme van een per week. De eerste aflevering is een gesprek tussen Valérie Bracke (KBC) en Jochen De Greef, client service director bij TBWA. 
 

Archief / TRAINING&BOOKS