Fr

BRANDS

Delhaize lanceert zijn nieuw getrouwheidsprogramma op basis van gezonde producten

Zondag 4 Oktober 2020

Delhaize lanceert zijn nieuw getrouwheidsprogramma op basis van gezonde producten

Delhaize heeft zijn ambities om zich te positioneren als supermarkt voor wie gezond en evenwichtig wil eten nog maar eens kracht bijgezet. De keten lanceert daartoe een nieuw getrouwheidsprogramma: vanaf de maand oktober zal elke klant die beschikt over een SuperPlus kaart automatisch 5 tot 15% korting ontvangen op meer dan 5.000 producten met een Nutri-Score A of B. Volgens Delhaize zal meer dan de helft van het standaard winkelwagentje van de klant worden beïnvloed door de dalende prijzen en kunnen die klanten tot 360 euro per jaar besparen. 

Hoe vaker een klant Delhaize kiest voor zijn aankopen, hoe meer de prijzen voor de producten met een Nutri-score A of B zullen verminderen. Delhaize baseert de kortingen op het totale aankoopbedrag van de vorige maand en op producten die een Nutri-Score A of B hebben. “Dat dubbele mechanisme dat zowel rekening houdt met het volledige aankoopbedrag als met de Nutri-Score bevestigt dat Delhaize een goede balans tussen gezonde producten en leuke producten wil promoten”, aldus Delhaize.

Het nieuwe programma SuperPlus vervangt de Plus kaart (momenteel twee miljoen kaarten in omloop), met als belangrijkste doelstelling er een digitale ervaring van te maken waarbij klanten kunnen profiteren van alle voordelen van de kaart via hun smartphone dankzij de nieuwe app MyDelhaize die haar vergezelt. 

Het SuperPlus programma biedt, naast de kortingen op producten met een Nutri-Score A of B, bijkomende kortingen en nieuwe functies die het leven van de klanten zullen vergemakkelijken. Verder zullen ze de mogelijkheid krijgen om punten in te ruilen tegen waardebonnen die gebruikt kunnen worden bij partners, zoals bij Bol.com vanaf november.

Archief / BRANDS