Fr

ASSOCIATIONS

BAM lanceert Institute for Meaningful Marketing

Donderdag 1 Oktober 2020

BAM lanceert Institute for Meaningful Marketing

De Belgian Association of Marketing lanceert het Institute for Meaningful Marketing (IMM). Dat doet ze in samenwerking met de Solvay Brussels School of Economics and Management en Vlerick Business School.

Het doel van het Institute is marketeers op te leiden tot curatoren van klantgerichte, innovatie- en transformatie- projecten. BAM werkte hiervoor ook het Certificeringsproces uit waarmee studenten het certificate for Meaningful Marketing kunnen verwerven.

Dominque Vercraeye, medeoprichter van The Chosen Group en voorzitter van het Steering Committee van het IMM: “Aan de basis van de oprichting van The Institute for Meaningful Marketing ligt het geloof dat succesvolle innovatie en transformatie klantgericht moet zijn. Met het IMM hebben wij de ambitie toekomstige senior marketeers te helpen de juiste competenties te verwerven of verder uit te bouwen zodat zij een bedrijf of organisatie op de juiste manier kunnen begeleiden in noodzakelijke transformatie. Op die manier worden de Belgische marketeers deel van de Meaningful Marketing Movement.”

Archief / ASSOCIATIONS