Fr

CREATIONS

Air met heel zijn hart voor de Belgische Cardiologische Liga

Woensdag 23 September 2020

Air met heel zijn hart voor de Belgische Cardiologische Liga

Ter gelegenheid van de 41ste Week van het hart die traditioneel tijdens de laatste week van september plaatsvindt, wil de Belgische Cardiologische Liga de aandacht vestigen op kortademigheid, een van de zichtbare symptomen van hartfalen.
 
Daarom kwam Air op het slimme idee om een oude traditie te transformeren tot een jaarlijkse check-up voor het hart. Zo vervangen de ‘Heartday Candles’ de traditionele verjaardagskaarsjes.
 
Door die te vervangen door evenveel Heartday Candles als te vieren jaren, kunnen de jarigen elk jaar op heel simpele wijze hun adem testen, door te tellen hoeveel kaarsjes ze eventueel niet konden uitblazen.
 
Om de nieuwe reflex in te burgeren deelde Air Heartday Candles uit aan een reeks influencers en journalisten. De actie wordt ondersteund door sociale media en een advertentie.
 
De Heartday Candles worden verkocht per 75 stuks en zijn vanaf de symbolische prijs van een euro verkrijgbaar op een speciaal online platform. Het packaging design verdient een extra pluim.

Archief / CREATIONS