Fr

ASSOCIATIONS

Een nieuwe Raad van Bestuur voor BAM

Zondag 6 September 2020

De leden van de Belgian Association of Marketing hebben de Raad van Bestuur van hun vereniging hernieuwd. Die vormt nu een mix van nieuwe mensen, met een verscheidenheid aan profielen die complementair zijn aan elkaar, en bestuurders van het vorige team om zo de continuïteit te verzekeren en tegelijkertijd nieuwe ideeën te krijgen. Het doel van gendergelijkheid werd ook bijna behaald, met vijf vrouwen en zeven mannen.

De twaalf gelukkigen zijn Hanan Challouki (Allyens), Annie Courbet (Brocom), Joke De Nul (Punchline), Alain Mayné (Hoet&Hoet), Kathleen Peeters (Deloitte Digital), Sylvie Quertainmont (Lactalis), Burt Riské (Trends Business Information/Roularta Media Group), Bart Swimberghe (Proximus), Alex Thoré (Buda Agency), Koen Van Impe (&KOO), Steven Verbruggen (AdSomeNoise) en Dominique Vercraeye (Chosen Group).
 
Ze zijn voor drie jaar verkozen en zullen de belangrijkste strategische lijnen van de vereniging voor de komende jaren bepalen. De Raad van Bestuur zal op 10 september samenkomen om zijn voorzitter, vicevoorzitter en schatbewaarder te kiezen.

Archief / ASSOCIATIONS