Fr

CREATIONS

LDV United zen voor Chocolade Jacques

Zondag 6 September 2020

LDV United zen voor Chocolade Jacques

LDV United stond in voor een eerste imagocampagne voor Chocolade Jacques met als doel om het merk nieuw leven in te blazen. ‘Een klein gelukje in elk stukje’ is te zien op televisie, in advertenties en in posts op de sociale media.

In elke creatie zien we een extreem chaotische omgeving. Ondanks de warboel blijven de hoofdpersonages uiterst kalm. Simpelweg omdat ze net een heerlijk stuk Chocolade Jacques aan het verorberen zijn. Deze sereniteit wordt nog versterkt door de vertraagde beelden...
 
Sam Borloo, brand manager van Chocolade Jacques: “Deze campagne is niet gebaseerd op big data en op eindeloze cijfers en statistieken, maar eerder op wat ons allemaal drijft als mens. De tijd nemen om te relaxen, sereniteit te vinden in de chaos en vooral een pauze nemen om te genieten van een heerlijk stukje Belgische chocolade.”

Archief / CREATIONS