Fr

MEDIA

Roularta bevestigt zijn strategische expertise met Mark Daemen

Dinsdag 1 September 2020

Roularta bevestigt zijn strategische expertise met Mark Daemen

Roularta Media meldt de oprichting van een nieuw departement Strategy & Innovation. Zoals zijn naam al aangeeft, zal dat adverteerders strategische, innoverende en creatieve diensten bieden. Het komt onder leiding te staan van Mark Daemen die momenteel manager data & new business is binnen de groep die hij iets meer dan twee jaar geleden vervoegde.
 
Onder het motto ‘Roularta Cares’ berust Strategy & Innovation op vier pijlers: de volledige uitwerking van crossmediale reclameproducten, de ondersteuning van digitale campagnes (campaigning, yield management en data opvolging, specifiek onder leiding van Philippe De Brabanter ), insights en onderzoek, alsook communicatie, het bindmiddel tussen de pijlers.
 
Philippe Belpaire, directeur van Roularta Media, verklaart de oprichting van dit nieuwe departement door het feit dat adverteerders steeds vaker een beroep doen op de regie voor strategisch advies.
 
Roularta Media preciseert dat de sectoriële media experts onder leiding van Mireille De Braekeleer, de bevoorrechte contactpersonen blijven voor adverteerders en bureaus.
 
Ook de Brand Studio onder leiding van Veerle Neyens zal alle projecten blijven uitvoeren en krijgt versterking van drie nieuwe medewerkers die zullen instaan voor het strategisch overleg met de voornaamste klanten en partners op lange termijn. Het gaat om Fabienne Dewilde, Inge Claerhout en Tom Wattez. Daarmee telt het team van de Brand Studio nu 13 mensen.
 
Roularta Media kondigt ook nog aan dat Sandra Seghers die verantwoordelijk is voor Lead Gen en Classifieds, het management team versterkt.

Archief / MEDIA