Fr

AGENCIES

De VDAB beweegt met BBDO

Maandag 24 Augustus 2020

De VDAB beweegt met BBDO

Na een uitgebreide pitch tussen TBWA, LDV, Wijs, RCA, Absoluut, BBDO en uittredend bureau, won BBDO het budget van de VDAB, de Vlaamse arbeidsbemiddelaar met 5000 werknemers en meer dan 300.000 platformgebruikers. Het budget dat BBDO won, omvat de merkstrategie, de creatie, de content en de activeringen, zoals Elke De Schryver, communicatiemanager van de VDAB bevestigde.
 
“De komende jaren gaan we samen met hen ‘En alles beweegt’ naar een hoger niveau tillen. We willen de hele customer journey aanpakken, en verder gaan dan het pure media- en campagne-denken’. Deze pitch was daar een voorproefje van: BBDO kwam met een prototype voor een dynamischere app, stelde gedetailleerde acitivatie- en performanceplannen voor en pitchte een straf idee rond branded content.”

Archief / AGENCIES