SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013
Joachim Rubin verklaarde onlangs aan onze collega's van Trends: "Het werk van een marketeer kun je niet over een welbepaalde periode beoordelen, enkel op lange termijn." Marketing is de passie van deze jonge specialist (hij is pas 38!) en het duurde dus niet lang voor hij de erkenning van zijn vakgenoten kreeg. Sinds 2011 is hij VP Marketing bij Delhaize. Hij begon zijn carrière in 1998 bij Bongrain en stapte vervolgens over naar Danone en Fromagerie Bel. Nadat hij al eens kandidaat was voor de titel werd hij nu door Stima en Trends/Tendances verkozen tot Marketeer van het Jaar 2013.



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier