SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013
Joachim Rubin verklaarde onlangs aan onze collega's van Trends: "Het werk van een marketeer kun je niet over een welbepaalde periode beoordelen, enkel op lange termijn." Marketing is de passie van deze jonge specialist (hij is pas 38!) en het duurde dus niet lang voor hij de erkenning van zijn vakgenoten kreeg. Sinds 2011 is hij VP Marketing bij Delhaize. Hij begon zijn carrière in 1998 bij Bongrain en stapte vervolgens over naar Danone en Fromagerie Bel. Nadat hij al eens kandidaat was voor de titel werd hij nu door Stima en Trends/Tendances verkozen tot Marketeer van het Jaar 2013.



ARCHIVE / PEOPLE






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier