Fr

MEDIA

Mediahuis toerist in eigen land met Vlaanderen Vakantieland

Donderdag 2 Juli 2020

Mediahuis Brand Studio, de creatieve advertisingcel van Mediahuis, zet de komende maanden een grote samenwerking op met Vlaanderen Vakantieland. De samenwerking omvat onder meer een mediacampagne op het brede bereik van de nieuwstitels van Mediahuis én een partnership met De Standaard.

Die lanceert op 4 juli de marketingactie ‘Toerist in Eigen Land’ met Vlaanderen Vakantieland als hoofdpartner. Dankzij de actie ontvangen de lezers van de krant gratis tickets voor een heleboel culturele activiteiten die deze zomer in Vlaanderen plaatsvinden. Lezers van De Standaard worden opgeroepen om na hun cultureel bezoekje een nachtje te blijven hangen in een van de vele hotels en B&B’s die Vlaanderen rijk is. De campagne loopt zowel online, in kranten, in magazines en op radio – telkens met een tag-on van Vlaanderen Vakantieland.

In augustus volgt ten slotte nog een redactionele samenwerking met Het Nieuwsblad Check.

Archief / MEDIA