Fr

BRANDS

Delhaize haalt verloren tijd in

Donderdag 4 Juni 2020

Delhaize haalt verloren tijd in

TBWA lanceert ‘De Nationale Inhaalzomer’ voor Delhaize. Doelstelling is de bevolking de kans geven om de verloren momenten door de lockdown in te halen en dit zo goedkoop mogelijk en op een voorzichtige manier.

De tv-spot geeft een voorsmaakje van deze momenten. Er wordt vooral gefocust op de voorbereiding, net voor het weerzien met vrienden en familie. Idem in radio met verschillende scenario’s met emotionele ontmoetingen en met de vermelding van de passende inhaalpromoties van Delhaize.
 
In print associëren de 2m² affiches de promotieproducten met een bijzonder consumptiemoment. In de folders worden de Belgische leveranciers en producenten in de kijker gezet om ze aldus te ondersteunen bij het heropstarten van hun activiteiten.

Ook op de sociale media is te campagne te zien, met posts waarop tote bags te zien zijn en waarop de inhaalmomenten geprint zijn. Consumenten maken trouwens kans op die tote bags. Om de actie te lanceren werden meerdere exemplaren gevuld met Belgische producten opgestuurd naar influencers.

Archief / BRANDS