Fr
Close

AGENCIES

Programmads laat zijn CDP-expertise valideren

Woensdag 3 Juni 2020

Programmads laat zijn CDP-expertise valideren

Programmads meldt het behalen van het ‘Tealium Certified Agency Partner’ label; dat valideert zijn expertise als Customer Data Platform die adverteerders wil helpen te kapitaliseren op hun eigen gegevens.
 
“In een huidige context waarin gegevens van derden en tracking op basis van cookies in toenemende mate worden ondermijnd door nieuwe wetgeving (bij Programmads constateren we gegevensverlies van gemiddeld 20%), is het activeren van de eigen gegevens essentieel geworden om een hoog rendement te behouden op investeringen in reclame-uitgaven”, aldus Gaëtan Godart.
 
Over de synergiën tussen Tealium en het Google Marketing Platform, waarvan het bureau Sales Partner is, zegt de managing director van Programmads nog dat ze het mogelijk maken om een uiterst kwalitatieve en nauwkeurige digitale marketing te ontwikkelen via alle bestaande communicatiekanalen, in elke fase van het consumenten traject, met respect voor de toestemming van de gebruikers.”

Archief / AGENCIES