Fr
Close

MEDIA

Flair maakt een DNA-shift

Woensdag 3 Juni 2020

Flair maakt een DNA-shift

Vanaf 30 juni krijgt Flair een heel nieuw jasje aangemeten. Het nieuwe project omvat enerzijds een grondige restyling, met een nieuw kleurenpalel en fonts, alsook een upgrade van de fotografie.

Anderzijds krijgt het mediamerk ook een nieuwe positionering, waarvoor het nauw samenwerkte met het content marketing en reserach agency NextGenity. Meer dan ooit zal Flair focussen op een inclusieve samenleving, waarin iedereen meetelt ongeacht achtergrond, aard, opleiding of afkomst en met veel aandacht voor young urbans. Dat blijkt onder andere uit de vier nieuwe redactionele hoofdpijlers: Talking Points over de kleine en de grote dingen van het leven, Self Love met positieve fotografie en Mode & Beauty, Gen Flair over de belangrijke beslissingen in het leven en Flair Chillax met de leukste uit-tips en recepten. Het hele project wordt uiteraard ook digitaal uitgerold via de Flair website en social media-kanalen.

In de laatste CIM-studie haalde de koppeling (FR+NL) een Total Brand bereik van 337.900 lezers.

Archief / MEDIA