Fr
Close

BRANDS

Zespri krijgt een makeover

Dinsdag 2 Juni 2020

Zespri krijgt een makeover

Zespri ontwikkelde een nieuw communicatieplatform en nieuwe merkidentiteit om aldus beter de missie van het bedrijf te weerspiegelen: bijdragen aan de welvaart van mensen, gemeenschappen en het milieu dankzij de voordelen die kiwi’s bieden, en zijn aandeel laten groeien in de industrie van vers fruit wereldwijd.

Deze update, die ondersteund wordt door de Nieuw-Zeelandse kiwi-industrie, omvat de nieuwe baseline ‘Make your healthy irresistible’. Die moedigt consumenten aan om van hun gezondheid iets opwindend te maken door de stereotypes die een gezonde levensstijl associëren met iets vervelends en vermoeiend te doorbreken.

Twee mascottes – de gebroeders Kiwi’ – maken hun intrede, naast een moderner logo. Die worden voorgesteld als de perfecte weergave van het gedurfde, vrolijke, onverwachte en authentieke product dat de Zespri-kiwi is.

Het geheel wordt ondersteund door een internationale campagne (tv, radio, pers, affichage en online, voornamelijk via de sociale media). De creatie is het werk van Achtung en HeadOffice stond in voor de lokale vertaling.

Archief / BRANDS