Fr
Close

MEDIA

Rossel Advertising speelt met vlindereffect

Woensdag 27 Mei 2020

Rossel Advertising speelt met vlindereffect

Een imagocampagne vanwege de regies komt niet zo vaak voor. Rossel Advertising pakt uit met een hele mooie die bovendien perfect inspeelt op de tijdsgeest. De advertentie die het werk is van Shake, speelt in op het beruchte vlindereffect, maar heeft meer om het lijf.
 
Het beeld suggereert om te beginnen dat de regie haar klanten helpt om (opnieuw) hun vleugels uit te slaan, maar illustreert ook het geloof dat elk individu een belangrijke rol speelt, dat elk bedrijf verandering kan aanzwengelen. Ze stelt dat al onze acties samen zullen bijdragen tot een heruitvinding van onze collectieve visie. “Dat alle kleine oorzaken groten gevolgen kunnen hebben”, zoals Thierry Hugot, directeur marketing en sales bij Rossel, het uitdrukt. Beslist een mooie merkbelofte geïnspireerd door de media van Rossel die zich positioneren als geloofwaardige bakens midden in de grote uitdagingen van deze tijd.

Archief / MEDIA