Fr

INTELLIGENCE

Media & Me: Kantar buigt zich over personalisering

Maandag 18 Mei 2020

Media & Me: Kantar buigt zich over personalisering

Kantar publiceerde de vierde editie van zijn ‘Dimension’ onderzoek dat de sleutelproblematieken in de marcom sector verkent en ook planning op maat alsook mediabuying onder de loep neemt. Onder de titel ‘Media & Me’ onderzoekt het verslag hoe merken, bureaus en media kunnen slagen in een medialandschap waar personalisering de norm is.
 
Zoals elk jaar combineert het onderzoek getuigenissen van bedrijfsleiders en de resultaten uit een enquête bij 8.000 consumenten in acht landen (Duitsland, Argentinië, Brazilië, China, Spanje, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten) die gevoerd werd van november 2019 tot februari 2020. Het omvat drie luiken die evenveel aspecten van de personalisatie onderzoeken: hoe de aandacht van het bereik trekken om groei te stimuleren, hoe profiteren van data om reclame te verbeteren en hoe de merkreputatie versterken.
 
Het onderzoek is hier beschikbaar.

Archief / INTELLIGENCE