Fr

CREATIONS

MM, Creative Belgium en Brightfish houden de Cannes Lions 2020 in ere

Woensdag 13 Mei 2020

MM, Creative Belgium en Brightfish houden de Cannes Lions 2020 in ere

Was je van plan naar Cannes af te zakken voor de jaarlijkse pow wow van de Lions, tot een rotvirus stokken in de wielen kwam steken en er van triomfantelijk gebrul geen sprake meer kon zijn? Dan hebben we goed nieuws voor je: we halen Cannes naar hier.
 
Van 22 tot 26 juni zullen we in samenwerking met Creative Belgium en Brightfish – de officiële vertegenwoordiger van de Cannes Lions voor België - elke middag om twaalf uur precies een dedicated newsletter uitsturen. Op het menu: Belgische en internationale creativiteit, aan de hand van columns, interviews, webinars en nog veel meer. Met uiteraard een presentatie van de beste campagnes van de afgelopen twaalf maanden, uit binnen- en buitenland.
 
Ngroup zal elke dag je middagpauze opfleuren met muzikale animatie; het strand en de Croisette moet je er zelf bij denken, maar sfeer zal er zijn.
 
Wie zin heeft om samen met ons het project verder aan te vullen, neemt als de bliksem en zonder aarzelen contact met ons op (d.lemaire@mm.be / g.byl@mm.be): je ideeën, suggesties en voorstellen voor partnerships zijn meer dan welkom!

Archief / CREATIONS