Fr

BRANDS

Ici Paris XL biedt mama's een rustmoment

Zondag 10 Mei 2020

Ici Paris XL biedt mama's een rustmoment

Naar aanleiding van Moederdag die dit jaar een beetje ongewoon is, ontwikkelde HeadOffice voor Ici Paris XL een content campagne onder de noemer ‘#MOMents’. Die bestaat uit drie visuals voor elk type mama, en uit specifieke content, cross-channel en cross-media, zoals geschenkideetjes en make-up tutorials. Verder waren er nog de folder en het magazine van ICI Paris XL, die voor de gelegenheid een volledige ‘#MOMents makeover’ kregen. Radio en videospots op maat, alsook nieuwsbrieven, direct mailings, website, en boodschappen via de app van de adverteerder stonden ook op het programma, net als verschillende inspirerende artikels en een video tutorial en een interactieve ‘gift finder’ die gepost werden op de beauty blog.

Tot slot werd de slogan van de campagne, ‘#MOMents’, geactiveerd op alle sociale mediakanalen van Ici Paris XL en HLN, dankzij een samenwerking met UM en DPG Media. Verschillende influencers zoals Siska Schoeters, Evi Hanssen en Felice Dekens deelden ook hun ‘#MOMents’ met hun mama.

Archief / BRANDS