Fr
Close

MEDIA

Roularta Media Group behaalt met Le Vif het DAT-label

Maandag 20 April 2020

Met Le Vif krijgt nu ook het Franstalige actualiteitsblad van de Roularta Media Group het Digital Ad Trust-label. Le Vif is de Franstalige tegenhanger van Knack dat eerder al het label verwierf. Daarmee zijn in ons land 11 premium nieuwssites zijn gelabeld. 
 
Ondanks de huidige sanitaire crisis lopen de Digital Ad Trust audits gewoon door en worden kandidaten nog steeds beloond met een label voor onlinecampagnes, op voorwaarde natuurlijk dat de eerdergenoemde audit succesvol is.
 
Ter herinnering: Digital Ad Trust Belgium is een initiatief van de Belgische adverteerders- en uitgeversfederaties UBA en WE MEDIA om de adverteerders meer kwaliteitsgaranties te bieden voor hun onlinecampagnes. Het label houdt momenteel enkel rekening met display-advertenties; een videolabel volgt later dit jaar. Voor kandidaat-uitgevers die het label ook willen behalen: de volgende deadline staat ingepland op 22 mei.

Archief / MEDIA