Fr

MEDIA

Drie (D)OOH-regies willen bureaus vragen onze helden te bedanken

Woensdag 15 April 2020

De mensen die tijdens deze lockdown buitenkomen, zijn vooral mensen die zich elke dag inzetten voor de burgers. JCDecaux en de regies van De Lijn en de NMBS (Lijncom en Publifer) vertrokken van deze vaststelling om een gezamenlijke oproep te doen naar creatieve bureaus met als doelstelling deze mensen te bedanken. Dit via een DOOH-campagne die te zien is op de route naar het werk van zorgverleners, van de duizenden vrijwilligers, apothekers, bakkers, beenhouwers, vuilnisophalers, chauffeurs en politieagenten, enz.

Creatieve bureaus kunnen een ‘merkneutrale’ digitale animatie insturen die gericht is naar een specifieke doelgroep. Uit alle inzendingen zullen de initiatiefnemers elke vrijdag van de lockdown twee inzendingen kiezen. De creaties die weerhouden worden, zullen worden gekozen op basis van de originaliteit in de keuze van de doelgroep en de creativiteit in de digitale vormgeving.

Om geselecteerd te worden, moeten de creaties voor donderdagavond gestuurd worden naar heroes@doohmedia.be, met duidelijke vermelding van de contactgegevens van het creatief bureau en de personen die erop gewerkt hebben. De technische mediafiches zijn hier, hier en hier gepost.

Archief / MEDIA