Fr
Close

AWARDS

The One Show: 16 potentiële Pencils voor België

Woensdag 15 April 2020

The One Show: 16 potentiële Pencils voor België

Onze landgenoten staan 16 keer in de finale van de prestigieuze One Show. Te beginnen met BBDO dat zeven finaleplaatsen voor zijn rekening neemt, waarvan vijf met ‘-60% Culture’ voor State Of The Arts (Social Media X2, Design, PR en Cultural Driver) en twee met "Vote for meAL" voor Lidl (OOH en Print, illu).
 
Happiness en Voo maken kans op vier Pencils: "Video Call Art" (Print X2 en OOH) en "Raging Banners" (Social Media).
 
Duval Guillaume heeft twee shortlists, met "Iamazonia" voor Greenpeace (Experiential & Immersive en OOH).
 
Last but not least stoten ook FamousGrey, mortierbrigade en Ogilvy Social.Lab door tot de finale, respectievelijk met "Focus Lines" voor Ministerio De Transporte Y Obras Publicas (Design), "The Legendary Tour" voor PIAS (Integrated) en "The Affordable Banana" voor Carrefour (Social Media).

Alle finalisten staan hier.

Archief / AWARDS