SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Tecteo in het kapitaal van M…Belgique via Be TV

Zondag 20 Juli 2014


Op zijn website publiceerde de Association des Journalistes Professionnels het bericht dat Tecteo half juni via Be TV is toegetreden tot het aandeelhouderschap van het magazine M… Belgique, de opvolger van wijlen Marianne Belgique. De betaalzender injecteerde 300.000 euro in SEMEB, de vennootschap onder leiding van Benoît Remiche die het weekblad uitgeeft. Volgens de site van de CSA zijn de aandelen vooral in handen van de broers Benoît en Bernard Remiche (24%), Francesco Dragone (16,5%) en Be TV (16,5%). Tot de andere aandeelhouders behoort onder andere Michel Leempoel (1,65%), de baas van Les Editions Ciné Télé Revue. Ter herinnering: er doen al maanden geruchten de ronde over onderhandelingen tussen SEMEB en Sanoma met het oog op de overname van het weekblad Moustique…



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier