SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Kinepolis naar Nederland

Woensdag 23 Juli 2014


De Kinepolis-groep heeft de Nederlandse bioscoopuitbater Woff overgenomen voor de som van 16,8 miljoen euro. Aldus verwerft Kinepolis negen bestaande bioscopen in Nederland (meer bepaald in Huizen, Groningen, twee in Enschede, Rotterdam, Nieuwegein en drie in Utrecht, samen goed voor 1,6 miljoen bezoekers in 2013) en twee nieuwe, nog te bouwen projecten (een megaplex met veertien zalen in Utrecht en een multiplex met zes zalen in Dordrecht). Wolff programmeert en koopt ook films aan voor andere bioscopen; die activiteiten worden eveneens overgenomen door Kinepolis. Ter herinnering, de Belgische groep was al aanwezig in Frankrijk, Spanje, Zwitserland en Polen. Eddy Duquenne, de CEO van Kinepolis, is van oordeel dat deze investeringen het mogelijk moeten maken om binnen dit en drie jaar meer dan 3,5 miljoen bezoekers te ontvangen bij onze Noorderburen.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL






INTERVIEW

Grafiek en zeefdrukken, de B-side van Johan Van Oeckel

Grafiek en zeefdrukken, de B-side van Johan Van Oeckel



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier