Fr

AGENCIES

Het Vlaams Parlement verzorgt zijn imago met mortierbrigade en Wave

Donderdag 2 April 2020

Het Vlaams Parlement verzorgt zijn imago met mortierbrigade en Wave

In het kader van zijn 25ste verjaardag dit jaar was het Vlaams Parlement op zoek naar een partner om zijn merk, communicatie, mediamix en zijn evenementen te moderniseren. Nadat het als beste uit de openbare aanbestedingen kwam, is het mortierbrigade dat zich de komende vier jaar mag buigen over het merk Vlaamse Parlement en dit wat betreft alle touchpoints. Voor alle event- en livecommunicatie zal er samengewerkt worden met Wave.

Kris Hoflack, directeur communicatie bij het Vlaams Parlement: “Ik ben zeer blij dat we de komende jaren met mortierbrigade kunnen samenwerken. Hun professionalisme gekoppeld aan relativerende humor spreekt me zeer aan om de democratie dichter bij alle Vlamingen te brengen. Ik kijk ook uit naar de samenwerking met Wave, omdat de meeste van hun events net dat tikkeltje meer hebben. Ik ben er zeker van dat we er samen in zullen slagen een nieuw verhaal te schrijven dat elke burger aanspreekt."

Archief / AGENCIES