Fr

BRANDS

Tom&Co plooit zich meer dan dubbel voor de Pet Lovers

Woensdag 1 April 2020

Tom&Co plooit zich meer dan dubbel voor de Pet Lovers

De keten van dierenwinkels Tom&Co werkte in samenwerking met Minale Design Strategy, Gicom, Wepika en Pwiic in enkele dagen vier solidariteitsacties uit die gericht waren naar de ‘Pet Lovers’ en hun dieren in deze quarantainetijden.
 
Er werd eerst en vooral een eStore opgezet om de aankoop van essentiële producten te vergemakkelijken en tegelijkertijd de duur van het winkelbezoek te verminderen. De keten startte ook het Pet Happiness Call Center om klanten te helpen en gerust te stellen over het welzijn van hun dieren. Het is te bereiken via het nummer 02 486 39 00 of via de chat in de eStore.
 
Tom&Co lanceerde eveneens een hulp community op Pwiic, een uitwisselingsplatform tussen personen uit dezelfde buurt. Die maakt het mogelijk om diensten uit te wisselen. Tom&Co heeft een eigen pagina waarop het mogelijk is om verzoekjes en aanbiedingen die gerelateerd zijn aan huisdieren in te dienen.

Tot slot heeft Tom&Co het wekelijkse e-zine You&me gelanceerd. Die geeft op een ludieke en leuke manier heel wat praktische informatie en tips om goed met je huisdier om te gaan in deze ongewone tijden. Het eerste nummer verscheen op 2 april.

Archief / BRANDS