Fr
Close

MEDIA

Het Luxemburgse Digital Ad Aid Program versterkt zich

Dinsdag 24 Maart 2020

In Luxemburg stappen Edipress en zijn regie Espace Media in het ‘Digital Ad Aid Program’ dat gelanceerd is door de groep Saint-Paul en Regie.lu. Het initiatief ziet zijn bereik dus uitgebreid worden met de komst van de websites tageblatt.lu, lequotidien.lu en revue.lu. Ze vergezellen de websites van Regie.lu: wort.lu, contacto.lu, jobfinder.lu, wortimmo.lu en luxtimes.lu.

We herinneren eraan dat de twee groepen al samenwerkten voor Luxmediahouse, dat verantwoordelijk is voor de commercialisering van al hun titels voor de Belgische markt.

Ter herinnering, Digital Ad Aid stelt zich tot doel de reclame-inventaris van de genoemde sites gratis ter beschikking te stellen van bedrijven of entiteiten waarvan de producten en diensten essentieel zijn voor de goede economische werking van Luxemburg en het leven van zijn inwoners.
 
Het initiatief dat gestart is door Regie.lu, wordt eveneens deels ondersteund door Maison Moderne (Paper Jam). Het mediamerk besliste om een eerste communicatiegolf ter waarde van 5.000 euro aan micro-ondernemingen en kmo’s te schenken en de verspreidingsvolumes te verdubbelen ten opzichte van het geïnvesteerde bedrag voor de volgende golven. Meer info vind je hier.

Archief / MEDIA