Fr

AGENCIES

Provocerend met lef: Wavemaker onthult zijn nieuwe identiteit

Zondag 15 Maart 2020

Provocerend met lef: Wavemaker onthult zijn nieuwe identiteit

‘Positive Provocation’ als nieuwe leuze. Of het nu gaat om de groei van de klanten, het bedrijf of de planning. Aldus luidt voortaan de mantra van Wavemaker van WPP, belichaamd door een zeer geslaagde volledige rebranding, zoals blijkt uit de nieuwe website, en een nieuw besturingssysteem. De ingreep werd gevoerd in samenwerking met zusterbedrijf Mirum wat de globale look&feel betreft en twee jaar na de lancering van Wavemaker. Ze werd afgetrapt door de nieuwe CEO, Toby Jenner, die sinds september vorig jaar op post zit. Hij wil de groei van zijn bureau dat al in de wereldwijde top vijf staat versnellen. Nog even preciseren dat het Belgische filiaal de sterkste groei in de UMA-ranking liet optekenen.

“Groeimodellen uit het verleden dienen in de toekomst tot niets. Huidige benaderingen en denkwijzen ontploffen in alle sectoren, op alle markten”, verklaart Toby Jenner. “Exponentiële groei vereist nu oncomfortabele verandering. Deze verandering vraagt moed van onze klanten en onze medewerkers. Wavemaker begrijpt dat allemaal. We moeten onze naam beleven: die weerspiegelt een provocerende houding met lef.”

Archief / AGENCIES