Fr

BRANDS

Hyundai start een 'ruilclub' met Beigbeder (Focalys)

Woensdag 11 Maart 2020

Hyundai start een 'ruilclub' met Beigbeder (Focalys)

Om de aandacht te vestigen op zijn elektrische wagens voerde Hyundai in Parijs een verrassende actie. Het opende een ‘ruilclub’ die de mensen uitnodigde om hun huidige wagen te komen inruilen voor een hybride model van het merk.
 
Deze pop-up club verwelkomde eind vorig jaar modellen uit het Blue-Drive gamma van de fabrikant; dat gebeurde op drie plaatsen met een suggestieve naam: de ‘Tech Room’, ‘Fun Room’ en ‘Perform Room’. Daar konden bestuurders zich inschrijven op Hyundai.fr om deel te nemen en vervolgens hun auto binnenbrengen om hem in te ruilen voor een nieuw hybride of elektrisch model, voor een testrit.
 
Diegenen die overstag gingen voor de charmes van hun nieuwe gezel, was een bijzondere kamer voorzien: de ‘Declaration Area’, waar de Hyundai in kwestie meteen kon worden aangeschaft. De actie werd ondersteund door een affichagecampagne met de bekende schrijver Frédéric Beigbeder.
 
Deze unieke campagne in het universum van de auto-industrie zorgde ervoor dat Hyundai buzz kon generen en het aantal testritten van zijn hippe gamma bij de Parijzenaars die nu eenmaal van nieuwe ervaringen houden kon opdrijven.

Archief / BRANDS