Fr

BRANDS

Condoommerk Four Seasons rekruteert ouders als sexperts

Donderdag 23 Januari 2020

Condoommerk Four Seasons rekruteert ouders als sexperts

Tijden veranderen. Omdat millennials volgens onderzoek 50% minder seks hebben dan hun ouders, pakt het condoommerk Four Seasons Condoms in Australië uit met een originele campagne. In samenwerking met CHE Proximity bedacht het merk het ‘Generation Intervention Pack’, een educatieve kit in beperkte oplage die zich richt tot de ouders van millennials. Als ‘sexperts’ zijn zij immers het best geplaatst om een gesprek over de kwestie te beginnen met hun volwassen kinderen en ze aan te moedigen opnieuw (meer) veilig en gezond van bil te gaan om aldus echt menselijk contact te bevorderen in deze tijden van sociale media.

In het pack waarvan oorspronkelijk slechts 400 exemplaren werden gemaakt, zitten 52 ‘ijsbrekerkaarten’ waarmee de ouders het gevoelige onderwerp kunnen aankaarten, condooms in drie maten uit het Four Seasons Naked-gamma, een lubrifiërende gel en een sex toy, allemaal fraai verpakt in een mooie roze doos.

Het bureau maakte in samenwerking met influencers drie video’s van ‘the Talk 2.0.’ die verspreid zullen worden via de sociale media van het merk.Er hoort ook een OOH-luik bij, ondersteund door een influencer en PR-campagne. Het bureau riep ook een ‘Generation Intervention’ hotline in het leven, waar ervaren ouders klaarzitten om jongvolwassenen die niet bij hun ouders terechtkunnen op te vangen.

Archief / BRANDS