Fr

AWARDS

BAM en Brightfish op zoek naar Young Marketers of the Year

Dinsdag 21 Januari 2020

Na de gouden leeuw die Dilan Sakar en Noëmie Haverhals vorig jaar behaalden op de Young Marketers Competition in Cannes, openen de Belgian Association of Marketing en Brightfish nu de inschrijvingen om het duo te selecteren dat ons land dit jaar zal vertegenwoordigen op het festival.
 
Op 6 maart is er eerst de voorbereidende Masterclass met Klaartje Galle (creative director, Darwin BBDO) en Barbara De Laet (strategy director, Darwin BBDO) en Jorn Craeghs (Behavioral Designer, Sade Studio). Daarna wordt de briefing voorgesteld.
 
Een tienkoppige professionele jury van adverteerders en creatieven (Elke Dens (VisitFlanders en BAM Marketer of the Year), Véronique Vergeynst (Brussels Airport en BAM Marketer of the Year), Maurits Stolte (LEGO), Josse Peremans (AB Inbev), Laurent Dochy (Lucy Agency), Arnaud Tasiaux (In8Motion),Sylvia Van Cauteren (Brightfish), Barbara De Laet (Darwin BBDO), Noëmie Haverhals (Avail Store) en Dilan Sakar (Schweppes Suntory Benelux) zal uit alle inzendingen een shortlist selecteren.
 
De geselecteerde teams mogen vervolgens op 7 mei hun briefing in 10 minuten krachtig presenteren. Tijdens deze finale wordt het winnend team gekozen dat op kosten van Brightfish naar Cannes Lions zal gaan om daar mee te dingen naar de officiële Young Marketers Competition. Daarnaast voorziet BAM (Belgian Association of Marketing) voor het winnende team een speaking slot in het programma van de Marketing Days die doorgaan op 10 en 11 juni. BAM biedt hun ook de mogelijkheid om 1 jaar lang een plaats te krijgen in de Young Spirit Board om zo mee te helpen bouwen aan het verder uitwerken van een Young Marketers community.
 
Deze wedstrijd is open voor alle Young Marketers onder 30 jaar. Inschrijven kan tot 28 februari. Alle info en inschrijvingen verlopen via www.young-marketers.be.

Archief / AWARDS