Fr
Close

TRAINING&BOOKS

MM associeert zich met Wavemaker en lanceert de B-Academy

Dinsdag 21 Januari 2020

MM associeert zich met Wavemaker en lanceert de B-Academy

Na het succes van de Voice Academy in 2019, slaan Media Marketing en Wavemaker de handen opnieuw in elkaar voor de B-Academy in 2020. De B staat voor Brain. Samen stelden ze een nieuw opleidingsprogramma samen rond Behavioural Data Science en Brain Computer Interface (wat hier verwijst naar alle technologieën die rechtstreeks door de hersenen gecontroleerd worden), en meer bepaald hun impact op de marcom ecosystemen.
 
Deze opleidingen staan open voor iedereen, maar zijn beperkt tot 100 deelnemers (first in, first served). De B-Academy omvat vijf sessies van elk drie uur die van 13 februari tot 18 juni zullen plaatsvinden bij Wavemaker.
 
Ze worden geanimeerd door Florian Linclau en Damien D'Ostuni (respectievelijk analytics & insight Expert en innovation expert bij Wavemaker). Meerdere externe experts zullen de workshops omkaderen, ter aanvullling van de presentaties en uiteenzettingen. We kunnen alvast Nicolas Debue en Stijn Bogaert (Monoa) aankondigen.
 
De eerste sessie wordt gewijd aan Behavioural Science. Info & inschrijvingen hier.

Archief / TRAINING&BOOKS