Fr

PEOPLE

Driedubbele versterking bij IPM Advertising

Donderdag 16 Januari 2020

Driedubbele versterking bij IPM Advertising

De regie van de IPM-groep kondigde eerst en vooral de terugkeer aan van Sandra Philippaerts (ex-Roularta, Beweb, enz.). Philippaerts werkte al tussen 2014 en 2015 voor de groep. Ze komt aan het hoofd te staan van de BU Agencies Market. Daar volgt ze Thibaut de Haas op die het bedrijf verlaten heeft. Dit digital & print team bestaat ook uit Sibylle de Meeus en Marc Helling; In deze business unit worden de print en digitale campagnes (data, targeting, native, partner contents…) beheerd, alsook de campagnes op het platform David en uiteraard de nationale NP campagnes.

Pascaline Goffin van haar kant leidt voortaan de afdeling Marketing, Communication & Events. Ze komt van Unilever waar ze bijna vijf jaar werkte.

Patrick Tondreau tot slot wordt Head of Logic-Immo.be, de immosite van IPM. Tondreau wordt omschreven als een web entrepreneur en web creator…
Ter herinnering, naast de Agencies Market en MarCom & Events zijn er nog de andere afdelingen van IPM Advertising, Direct Market, Ad Operations, Paris-Match et IPM Immo. Die vallen respectievelijk onder de verantwoordelijkheid van Caroline Bossaert, Natalia Sanchez, Michel Druart en Henry Visart. Die laatste overziet trouwens het geheel.

Archief / PEOPLE