Fr

CREATIONS

Daniel Craig vs James Bond: Heineken kan niet wachten

Woensdag 15 Januari 2020

Daniel Craig vs James Bond: Heineken kan niet wachten

Heineken, dat sponsor is van de James Bond-franchise, kijkt al vooruit naar de volgende Bond film ‘No Time To Die’ die in april in de zalen te zien is. Dat doet het met twee spots van Publicis Italië, waarin Daniel Craig, dus 007, te zien is.

In de eerste spot, 120” gedraaid in Spanje, zet Bond de achtervolging in op een taxiwoman en haar voertuig omdat hij er de identiteitskaart van Craig in vergeten is… Of was het andersom? De film eindigt met de baseline ‘Once James Bond always James Bond’, een referentie naar wat waarschijnlijk het laatste avontuur is dat vertolkt wordt door Daniel Craig.

In de tweede spot van 15” weigert Bond een cocktail Double 0, aangezien hij een Heineken 0,0% verkiest: “Ik ben aan het werk”, zegt hij tegen de verbouwereerde barman.

De campagne zal verspreid worden in 75 landen, op tv, online en op de sociale media. Heineken voorziet ook activaties met gelimiteerde edities.

Archief / CREATIONS