Fr

BRANDS

Delhaize motiveert de meest gemotiveerden

Donderdag 9 Januari 2020

Delhaize motiveert de meest gemotiveerden

Een goed voornemen kiezen. Er is geen betere manier in het begin van het jaar om te tonen dat je beter wil doen in het nieuwe jaar. Dat is dan ook de reden waarom Delhaize in samenwerking met TBWA besliste om diegene die vaker de fiets willen nemen, wat meer groenten en fruit willen eten, beter vlees en betere vis op hun bord willen en diegenen die genoeg hebben van plastic en meer willen recycleren, een duwtje in de rug te geven…

Voor die ‘goebezigers’, zoals de supermarktketen ze omschrijft, wil Delhaize de favoriete supermarkt zijn. Omdat evenwichtige voeding de sleutel is om gemotiveerd te blijven, pakt Delhaize meteen uit met diverse promoties op zijn ruime assortiment producten met Nutri-Score A en B.
 
Die worden aangekondigd via een tv-spot die er als een trailer uitziet. Die verwijst de kijkers naar online content waar gemotiveerde klanten hun goeie voornemens kenbaar maken. Deze content wordt ook gebruikt op andere digitale platformen. Op de radio worden de goeie voornemens gekoppeld aan promoties voor gezonde voeding.

Deze ambitie om de Belgen te helpen om gezonder te eten, vertaalt zich ook in een nieuw design: de bekende leeuw van Delhaize is ontsnapt uit zijn kooi en beweegt vrij rond én het Delhaize-rood krijgt voortaan het gezelschap van een aantal zachte en frisse kleuren. Aldus wordt een eigentijds multicolor merk gecreëerd.

Archief / BRANDS