Fr

MEDIA

De display van de RTBF naar Pebble Media

Dinsdag 7 Januari 2020

De display van de RTBF naar Pebble Media

In overleg met IPM dat sinds drie jaar instaat voor de commercialisering, vertrouwde RMB de regie van de online display inventaris van de RTBF toe aan Pebble Media.
 
RMB van zijn kant blijft instaan voor de sponsoring en niet-klassieke media-acties, waarbij de regie zich zal toeleggen op crossmediale producten.
 
Ter herinnering, Pebble Media beheerde al het digitale aanbod van de Vlaamse openbare omroep. “De complementariteit tussen de sterke merken van de VRT en de RTBF vormt een belangrijke meerwaarde voor vele klanten”, aldus Koen Van Rhijn, de CEO van Pebble Media. “Met de RTBF-dragers breiden we ons gamma van producten voor branding, performance en bereik aanzienlijk uit.”
 
Pebble Media geeft mee dat de site RTBF Info niet minder dan 1,4 miljoen surfers per maand bereikt en dat hij naast display in 2020 ook video en digitale audio zal aanbieden, in nauwe samenwerking met RMB en Var.

Archief / MEDIA