SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Croisette Pitch: Alexander Dewispelaere (Nationale Loterij)

Woensdag 18 Juni 2014


Croisette Pitch: Alexander Dewispelaere (Nationale Loterij)
Hoeveel edities van de Cannes Lions heb je al meegemaakt?
Dit is de vierde.

Wat is jouw meest memorabele Cannes-ervaring?
Vorig jaar heb ik Lou Reed gezien.

Waarom ben je dit jaar van de partij?
Een heel sterk digitaal programma.

Wat verwacht je van deze editie?
Visie.

Wie hoop je hier te ontmoeten of te zien?
Nikesh Arora van Google net gezien!

Wat maakt dit festival bijzonder voor jou?
De superconcentratie van heel veel topkwaliteit.

Wat zou je aan de Cannes Lions veranderen indien jij het organiseerde?
Ik zou minder mensen toelaten.

Wat is jouw top 5 van all time favoriete advertenties, spots of campagnes?
De World Cup campagne van Beats met die hoofdtelefoons!

Hoeveel Leeuwen staan er op jouw schouw te pronken?
Geen, maar wel hoedjes en sinds vorige week nog een Effie.

Wat is jouw pronostiek voor de Belgen, dit jaar in Cannes?
Vijftien leeuwen.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier