SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Croisette Pitch: Willem Van den Hoof (Make Lemonade)

Vrijdag 20 Juni 2014


Croisette Pitch: Willem Van den Hoof (Make Lemonade)
Elke dag, onderweg naar of van het Palais des Festivals, lopen we landgenoten en bekenden tegen het lijf. Een uitstekende gelegenheid voor een kort en snedig interview: 10 vaste vragen over verwachtingen, verlangens, herinneringen en voorspellingen. Vandaag kruiste Willem Van den Hoof (creatief directeur Make Lemonade) ons pad.

Hoeveel edities van de Cannes Lions heb je al meegemaakt?
Dit is de achtste, denk ik.

Wat is jouw meest memorabele Cannes-ervaring?
Mijn Gouden Leeuw voor “Baby Made on Board” (Dodge), toen ik bij BBDO werkte.

Waarom ben je dit jaar van de partij?
Zoals altijd: de zin om geïnspireerd te worden.

Wat verwacht je van deze editie?
Ik laat me graag verrassen.

Wie hoop je hier te ontmoeten of te zien?
Spike Jonze, de regisseur van “Praise You” (Fatboy Slim) en “Being John Malkovich”.

Wat maakt dit festival bijzonder voor jou?
Het is het grootste en belangrijkste.

Wat zou je aan de Cannes Lions veranderen indien jij het organiseerde?
Ik zou het iets goedkoper maken voor kleine bureaus als het mijne.

Wat is jouw top 5 van all time favoriete advertenties, spots of campagnes?
Dat verandert elk jaar.

Hoeveel Leeuwen staan er op jouw schouw te pronken?
Twee!

Wat is jouw pronostiek voor de Belgen, dit jaar in Cannes?
Een minder jaar, vrees ik. Toch al vier brons, hoor ik vandaag. Dus hopelijk nog een tiental erbij.
 



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier