SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Croisette Pitch: Willem Van den Hoof (Make Lemonade)

Vrijdag 20 Juni 2014


Croisette Pitch: Willem Van den Hoof (Make Lemonade)
Elke dag, onderweg naar of van het Palais des Festivals, lopen we landgenoten en bekenden tegen het lijf. Een uitstekende gelegenheid voor een kort en snedig interview: 10 vaste vragen over verwachtingen, verlangens, herinneringen en voorspellingen. Vandaag kruiste Willem Van den Hoof (creatief directeur Make Lemonade) ons pad.

Hoeveel edities van de Cannes Lions heb je al meegemaakt?
Dit is de achtste, denk ik.

Wat is jouw meest memorabele Cannes-ervaring?
Mijn Gouden Leeuw voor “Baby Made on Board” (Dodge), toen ik bij BBDO werkte.

Waarom ben je dit jaar van de partij?
Zoals altijd: de zin om geïnspireerd te worden.

Wat verwacht je van deze editie?
Ik laat me graag verrassen.

Wie hoop je hier te ontmoeten of te zien?
Spike Jonze, de regisseur van “Praise You” (Fatboy Slim) en “Being John Malkovich”.

Wat maakt dit festival bijzonder voor jou?
Het is het grootste en belangrijkste.

Wat zou je aan de Cannes Lions veranderen indien jij het organiseerde?
Ik zou het iets goedkoper maken voor kleine bureaus als het mijne.

Wat is jouw top 5 van all time favoriete advertenties, spots of campagnes?
Dat verandert elk jaar.

Hoeveel Leeuwen staan er op jouw schouw te pronken?
Twee!

Wat is jouw pronostiek voor de Belgen, dit jaar in Cannes?
Een minder jaar, vrees ik. Toch al vier brons, hoor ik vandaag. Dus hopelijk nog een tiental erbij.
 



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier