Fr

MEDIA

Eleven Sports kiest Transfer als reclameregie

Donderdag 19 December 2019

Eleven Sports gaat samenwerken met de reclameregie Transfer. Doelstellingen zijn de groei van de zender verder consolideren en de toenemende interesse voor de content van Eleven Sports versterken. Sinds zijn lancering in 2015 is Eleven Sports uitgegroeid tot de grootste sportzender in België. Het is aanwezig in meer dan 750.000 gezinnen en bereikt dagelijks gemiddeld 350.000 fans op de sociale media.

De belangstelling voor het premium aanbod van Eleven Sports is ook vanuit de reclamemarkt sterk gegroeid. De groep wil deze evolutie ten gelde maken en gaat daarom op exclusieve basis in zee met Transfer. De regie zal samen met de adverteerders klassieke campagnes ontwikkelen en ook creatieve campagnes op maat. Die zullen geïntegreerd worden in het zendschema van de zender.
 
Guillaume Collard, managing director Eleven Sports in België en Luxemburg en group head of acquisitions:“In vier jaar tijd is Eleven Sports een vaste waarde geworden in het sportmedialandschap in België. Om de verdere groei van het bedrijf te garanderen, is het belangrijk onze premium content te kunnen kapitaliseren. Daarom zijn wij bijzonder tevreden deze samenwerking met Transfer als reclamepartner te kunnen aangaan. De creativiteit en efficiëntie die Transfer aan de dag legt, past perfect in het DNA van onze zender.”

Michel Dupont, general manager Transfer: “Transfer is zeer gelukkig met deze nieuwe samenwerking, want de kracht van onze thematische waarden wordt hierdoor opnieuw versterkt. Er is geen ontbrekende schakel meer. De zes zenders die binnen onze regie zullen vallen, vormen voor ons de missing link met het thema sport. Wij zijn dan ook erg verheugd met de komst van de Eleven-zenders die elk jaar meer sportfans kunnen verleiden. Eleven Sports heeft de afgelopen jaren een enorme groei gekend en bijgevolg een mooie prestatie neergezet op het vlak van marktaandeel. Zijn live bereik is een belangrijke troef. Wij geloven dan ook dat we dit succes samen kunnen blijven stimuleren binnen het huidige medialandschap.”

Archief / MEDIA