Fr

BRANDS

Ici Paris XL positioneert zich als beauty specialist met Head Office

Donderdag 19 December 2019

Ici Paris XL positioneert zich als beauty specialist met Head Office

Head Office creëerde voor Ici Paris XL een zeer gespecialiseerde positionering voor zijn content marketing, met name die van beauty specialist. Deze positionering werd uitgetest met een organische en social paid campagne waarvoor HeadOffice de twaalf pertinentste beautythema’s voor deze tijd van het jaar definieerde. Die werden vertaald in twaalf video’s, ondersteund door een artikel in de blog van Ici Paris XL.
 
De content werd eerst verspreid via Facebook en Instagram, waar de doelgroep in contact kwam met verschillende creatieve formaten die speciaal ontworpen werden om interactie en engagement te creëren.
 
Het bureau preciseert nog dat sinds de lancering van de video’s de traffic naar de blog verdubbeld is en dat het engagement met de publicaties enorm toegenomen is. De video’s zelf kunnen prat gaan op een gemiddelde retentie van 71,05 %, wat veel meer is dan de benchmark van 50%.

Archief / BRANDS