Fr

AWARDS

MOTY 2019: Elke Dens (VisitFlanders) en Véronique Vergeynst (Brussels Airport)

Donderdag 5 December 2019

MOTY 2019: Elke Dens (VisitFlanders) en Véronique Vergeynst (Brussels Airport)

De laureaten van de Marketer Of The Year van BAM zijn gekend en het zijn opnieuw twee vrouwen: Elke Dens (marketing director, VisitFlanders), voor de Nederlandstalige markt en Véronique Vergeynst (head of corporate marketing, Brussels Airport), aan Franstalige zijde.

Ze nemen de fakkel over van Mieke Debeerst (Belfius) en Aude Mayence (Delhaize).  

Over de Nederlandstalige kandidate zei juryvoorzitter Jean Cornet (Deloitte Consulting): "Elke slaagde erin een heel globale visie op toerisme in haar organisatie te implementeren. De passie die ze daarbij aan de dag legt, is aanstekelijk en wordt vertaald in uitstekende resultaten."
Over de Franstalige laureate zei hij: "Veronique slaagde er niet alleen in een marketingcultuur te installeren in Brussels Airport als bedrijf, maar ook in het hele ecosysteem van de luchthaven, door een netwerk te creëren dat alle marketeers van de bedrijven die op de site aanwezig zijn verzamelt. Het merk Brussels Airport geraakt ingeburgerd bij het publiek en de reizigers ontdekken een echte customer experience."

Beide laureaten van 2019 wonnen ook de stemming van het publiek dat aanwezig was op het BAM-congres. Hun portretten staan hier en hier. 

Archief / AWARDS