Fr

PEOPLE

Mireille De Braekeleer wordt national sales director van Roularta Media

Maandag 2 December 2019

Mireille De Braekeleer wordt national sales director van Roularta Media

Roularta Media groepeert zijn sales in een enkel nationaal team. Dat zal geleid worden door national sales director Mireille De Braekeleer (tot dusver verantwoordelijk voor sales lifestyle, news & business).

Lara Chammah (sinds 2018 programmatic experte) zal het Digital Agencies Team aansturen, zowel voor direct als voor programmatic, en zal rapporteren aan Mireille De Braekeleer. Philippe De Brabanter (onder andere ex-Mediafin) krijgt de leiding over het AdTech & Campaigning Team, het Digital Adops-team van de regie.

Sandra Seghers die al verantwoordelijk is voor zowel het telesales-team als de sales-teams van de rubrieken en van lead generation, zal binnen de nationale regie de backoffice aansturen.

Veerle Neyens die sinds een jaar verantwoordelijk is voor de Roularta Brand Studio, krijgt ook de Research & Communicatie afdeling van de nationale regie onder haar verantwoordelijkheid. Ze volgt in die functie Diana De Cat op die het bedrijf heeft verlaten.

Archief / PEOPLE