Fr

BRANDS

Bowling Brands op zoek naar Adam&Eva voor Toerisme Vlaanderen

Dinsdag 26 November 2019

Bowling Brands op zoek naar Adam&Eva voor Toerisme Vlaanderen

Zoals we ondertussen van hen gewoon zijn, pakt Bowling Brands uit met een originele campagne. Bedoeling: bezoekers uit de hele wereld warm maken voor een bezoek aan Gent en de rest van Vlaanderen voor het Van Eyck-jaar van volgend jaar.

Om het kunstpatrimonium in de verf te zetten en te tonen dat Vlaanderen een inclusieve bestemming is, vervangt Toerisme Vlaanderen de zijpanelen van het wereldberoemde schilderij 'De aanbidding van het Lam Gods' van de gebroeders Van Eyck door foto's van echte koppels in alle maten, vormen en soorten. Iedereen kan aldus foto’s van zichzelf en zijn of haar geliefde opladen (met of zonder kleren), ze delen via de sociale media en aldus mee figureren in de campagnefilm.

De spot zal via PR en een sociaal medialuik worden verspreid in Vlaanderen, de vier buurlanden, Spanje, Italië en de Verenigde Staten.

Archief / BRANDS