SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Media, Mobile & Outdoor Lions: nul punten voor onze troepen

Dinsdag 17 Juni 2014


Met nul Lions op een totaal van 11 shortlists was het niet zo’n vruchtbare dag voor onze troepen. Een nieuwe ontgoocheling, na het palmares van de categorieën Promo & Activation, Direct en PR dat gisteren bekendgemaakt werd en al even teleurstellend was. Ter herinnering: Publicis stond met zeven prints in de finale van Outdoor (de vier visuals van zijn campagne voor Century 21 en de drie visuals van zijn campagne voor de Belgian Dog Guide Federation). Geen hiervan slaagde erin de jury definitief te overtuigen. Idem dito in de Media Lions, waar mortierbrigade nochtans twee keer genomineerd was met ‘Click & Drag & Donate & Rebuild’ voor Consortium 1212 en ‘Uncensored Articles made in China’ voor Humo/De Vijver Media. De twee andere finalisten van de competitie waren ‘VW Residential Showrooms’ van DDB voor Volkswagen en ‘Went to fast. Gone to soon’ van 20something voor het BIVV. In Mobile waren er geen shortlists en dus ook geen Lions. Ter herinnering: België had 52 inzendingen in Outdoor, 64 in Media en… 116 in Mobile.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014






INTERVIEW

Alex Thoré (Magis Company):

Alex Thoré (Magis Company): "Mijn toverdrank bevat een positieve instelling en resultaten"



DOSSIER  



Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier