Fr

AWARDS

Creative Belgium lanceert New Talent Award 2020

Woensdag 13 November 2019

Creative Belgium lanceert New Talent Award 2020

Creative Belgium heeft de briefings voor de New Talent Award 2020 gelanceerd. De 5de editie van deze wedstrijd wordt, naar goede jaarlijkse gewoonte, georganiseerd in samenwerking met D&AD.
 
Negentien internationale merken (waaronder BBC, Burger King, Durex, Google, Lego en Twitter) geven aan de hand van evenveel echte briefings studenten en pas afgestudeerden de kans om de wereld te laten zien wat ze waard zijn.
 
Ook dit jaar stellen leden van Creative Belgium zich ter beschikking om de studenten te begeleiden om het beste uit zichzelf te halen. Dit jaar zijn de mentors: Antoinette Ribas (Ogilvy & Social.Lab), Arnaud Pitz (BBDO), Dennis Vandewalle & Dries De bruyn (LDV United), Diederik Jeangout (FamousGrey), Frédéric Delouvroy & Michiel Baeten (mortierbrigade), Geoffrey Masse & Nicolas Mouquet (mortierbrigade), Johan Roelandt & Koen Van Deun (De Vloer), Laurence Vandeputte & Philippe Dorval (Publicis), Manuel Ostyn & Pieter Staes (Wunderman Thompson Antwerp), Naïm Baddich (DDB), Philippe De Ceuster (mortierbrigade), Philippe Fass (Happiness), Roxane Schneider (Happiness), Sam De Win (Prophets), Seb De Roover (Trouble) en Werner Van Reck (Havas).
 
In het kader van haar missie om Belgisch talent te exporteren, betaalt Creative Belgium met de steun van IP Belgium voor elke inzending voor de New Talent Award de inzending van hetzelfde werk voor de internationale D&AD New Blood wedstrijd.
 
Je deelname registreren kan vanaf januari tot uiterlijk 14 februari 2020. De case moet ingediend zijn voor 24 maart (18u). De briefings en alle praktische inlichtingen staan hier.

Archief / AWARDS