Fr
Close

MEDIA

Gamned! wint drie keer new biz

Dinsdag 5 November 2019

Gamned! Belgium overtuigde deze zomer drie nieuwe klanten. Het gaat aldus samenwerken met Visit.Brussels voor de promotie van het toeristische aanbod in de hoofdstad via de app Now.Brussels. Hiervoor werd een campagne opgezet in meerdere landen, met targeting in Frankrijk en Spanje, om zo een maximum aan gekwalificeerd verkeer te verkrijgen met een sterke monitoring van het bouncepercentage. Uiteindelijk was de tijd die op de site werd doorgebracht 3 keer groter dan via de andere betalende kanalen en was er een geoptimaliseerde bezoekkost van meer dan 90% gedurende de campagne.
 
Voor zijn eerste campagne met Gamned! wilde Pizza Hut een pure wervingscampagne implementeren met als doel Cost Per Acquisition (of Cost Per Sale) om zijn online verkoop te ondersteunen. De campagne draaide rond het genereren van nieuwe bezoekers aan de site. Tijdens de campagneperiode was 80% van de bezoekers die aangebracht werden via Gamned! nieuw. Daardoor halveerde de CPA ten opzichte van eerdere campagnes.
 
Via de samenwerking met OMCollective stuurde Gamned! ook een deel van de zomercampagnes voor Duvel Moortgat aan. Gamned! kreeg de leiding over het programmatic gedeelte van de campagne en stelde meerdere mogelijke formats voor: video, wallpaper en klassieke IAB-formaten.

Archief / MEDIA